donderdag 24 december 2015

Nondualiteit

English version, click here: English

Via een mailtje van iemand (P. Kicken) kwam ik op de site terecht waar opnames staan van heel veel mensen die geinterviewd zijn over het idee NonDualiteit. Ik vond het wel leuk om op die gezichten te klikken en wat te luisteren, een paar minuten per gezicht hield ik vol, en er wat doorheen scrollend.
Ik klikte natuurlijk vooral op aantrekkelijke gezichten (onbewuste actie), maar ineens dacht ik: okay, ogen dicht en huppa, klik nou es op een gezicht dat er in eerste instantie voor mij niet uitspringt.
En dat was dus meteen het interview wat mij het meest boeide!! Vannacht met smartphone en oortjes het bed ingedoken en het hele interview afgeluisterd, onder de dekens.
Ik moet toegeven, ik denk dat ik in eerste instantie bleef luisteren omdat er in het begin gezegd werd - in mijn herinnering - dat hij een radioprogramma heeft - en ik hou van radiomensen, ik heb het er altijd naar mijn zin bij lokale radio's als ik daar mag zingen - en ten tweede zegt hij ergens in het begin: "... hoe complexer de mensen het neerzetten, des te minder waar is het. " Toen had hij echt mijn aandacht.
 Leuk interview! Verder nog veel luister/kijkplezier naar de rest natuurlijk :)

Zie: http://www.a-dvaita.nl/interviews.htm

Anyway, ik merk aan mezelf dat ik al weer bijna klaar ben met het spreken over mijzelve, ik ga boodschappen doen. Wijn, nootjes, crackers en dan voor vanavond (kerstavond) een film op Netflix uitzoeken en dan met mijn gezin lekker filmpie kijken. Netzoals alle andere avonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten