woensdag 30 december 2015

leef je fucking life in volle glorie hoe dan ook, you Formless Creature

Lieve schatten,

Het is onbegrijpelijk, het is niet te bevatten, en ik ga ook geen poging doen. Maar toch wil ik er graag naar wijzen. Ik zit zelf in een niet hele makkelijke periode van mn leven, een tijd van verandering. Soms paniek, soms berusting. Komt en gaat. Ik, Annette,die denkt: ik ben.
Realiseer mij dit: ik kom niet en ik ga niet. Ik ben er altijd. Altijd. En nooit. Hoe paradoxaal. Ieder mens weet dit van nature. Wat je er ook van denkt. Ik hoef jou niks te vertellen, tenzij jij er ZIN in hebt. Heb je zin? Okay. Luister: geboren worden en sterven zijn aangeleerde concepten. Concepten die gebeuren in NU. NU. Hier en NU.
Al bestaat NU niet eens wezenlijk. Waarom niet? Omdat hier opnieuw een concept van gemaakt wordt. Het NU ervaren is het ervaren van niets. Een niets. Een blanco niet standpunt.
Hoe kan ik dat weten? Dat kan ik niet weten. Maar ik zeg het je.
Wil je het niet weten? Ook goed. Weten of nietweten zijn keerzijdes van dezelfde medaille. Ik kan er fucking niks aan doen dat ik hier moet beweren wat ik beweer. Het is wat ik ben.
Ik ben geen leraar, heb geen charisma, ben niksniemand. Een gemiddeld mens, een gemiddeld formless creature. En daarom zing ik dit voor jou.

Vergeef me als ik slechts chaos schep. Maar laat mij duidelijk zijn: leef je leven alsof je het volgende moment sterft. 


Formless Creature
Can you hear the rainbow, do you see the sound of the
Moon she’s humbling while she is hanging around
my mind is speechless and I never wonder why ,
 I just breath and sight the colors through my head
My body, my soul, my nature, but actually I am a totally
Formless Creature  
Do you see the Earth; she is dressed in blue like a shining star
 Imagine anything, this is what you are
and I believe in you and me, we are heading for liberty,
 I love  my body, my soul, my nature   but actually I am a totally
Formless Creature
Colors through my mind are rolling over the lines, having fun
Non local points of views are connecting me and you – having fun
I’m a Formless Creature

I got this view from my window, I can see the light,
It tells the story of the shadows in my life,
 it’s time to countdown
Nobody knows how my ignorance grows no no no no
body, my soul, my nature – actually I am a totally
Formless Creature            
Nobody knows how my ignorance grows, nobody knows
I m wrapped in my illusions but I mended my confusion
I’m a Formless Creature


Geen opmerkingen:

Een reactie posten